Aquilee: avôt pai Sants Emacure e Fortunât / Aquileia: voto per i Santi Ermacora e Fortunato

lunedì 18 Luglio

[Friulano]

Ai dodis di Lui la int furlane e cristiane e fâs fieste pai siei sants Fondadôrs, Ermacure vescul e Fortunât diacun, che la tradizion ju viôt come lidrîs, semence, colonis de nestre storie. Al è in gracie di lôr che Diu al à iluminade la nestre tiere cu la lûs de fede. E lu à fat propit sul scomençâ de ete cristiane. Par chest, cun fedeltât, si cjatìn a onorâ ancjemò une volte i nestris Sants, e o invidìn ducj i furlans pal Avôt dal Friûl a Aquilee. O prearìn e o cjantarìn Messe te lenghe furlane e cui cjants de tradizion patriarcjine.

L’apontament al è par domenie 17 di Lui a lis 6 sore sere te Basiliche. La celebrazion e sarà presiedude di pre Christian Marchica e compagnade dal coro Vôs di Vilegnove di San Denêl cu la direzion di Cristina Narduzzi e al organo Marcello Rosso.

 

[Italiano]

Il 12 luglio la popolazione friulana, in particolare i cristiani, celebra i suoi santi fondatori, il Vescovo Ermacora e il diacono Fortunato, che la tradizione vuole siano le radici e il seme della nostra storia. È grazie a loro che Dio ha illuminato in modo speciale la terra friulana con la luce della fede. Per questo, con fedeltà, si potranno onorare ancora una volta i nostri Santi Patroni nel “Voto del Friuli” ad Aquileia. Si celebrerà la Santa Messa in Friulano, animata dai canti della tradizione patriarchina.

L’appuntamento è per domenica 17 luglio, alle 18, in Basilica ad Aquileia. La celebrazione sarà presieduta da don Christian Marchica e accompagnata dal coro “Vôs” di Villanova di San Daniele, diretto da Cristina Narduzzi. All’organo Marcello Rosso.

18/07/2022 (tutto il giorno)
News dalle Foranie
Udine
Friuli-Venezia Giulia
Italia